2015年8月5日星期三

Trouwjurk designer - coonek.nl

 1
Als het gaat om bruidsjurken, heb ik altijd gedeeltelijk aan de gestructureerde A-lijn silhouet geweest. Ik heb nooit echt schede jurken, omdat ik dacht dat ze er een beetje net als uw gemiddelde avondjurk, maar in het wit. En de jurken hebben de neiging om zeer nauwsluitende zijn. Geen probleem als je een grote figuur, maar voor de rest van ons ... Kijkend door de collectie van Jenny Packham's echter, heb ik een grote voorliefde voor de slankere schede jurk ontwikkeld.rode avondjurk  Ik denk dat het iets te maken heeft met de details en de keuze van stof.

RECLAME

Links nadruk wordt gelegd op kralen hals geplaatst, rechts, de taille is de ster op deze jurk.
 12
Baju Pengantin Jenny Packham trouwjurk

De combinatie van de slanke lijnen van de avondjurkjes met ingewikkelde kralen, pailletten, slimme gelaagdheid en vloeiende ruches, de jurken in de collectie van Jenny's handhaaft een bepaalde gladheid terwijl ze vergevingsgezind groter formaat heupen.
 2
Baju Pengantin 20an Jenny Packham '20 trouwjurk avondjurken grote maten

Houden de mouwen op dit één ...
 4
Baju Pengantin Jenny Packham trouwjurk met mouwen

Ik heb diep verliefd geworden op deze hippie-geïnspireerde lange mouwen Garbo jurk. De hals, de ruches taille, de bisschop mouwen! Dus, zo mooi!

http://www.coonek.nl/strand-trouwjurken

没有评论:

发表评论