2015年8月13日星期四

sweet trouwjurken van barbie bruids

Als ik een jong meisje van plan mijn bruiloft, zou ik gaan gaga over inzameling van zoete, roze trouwjurken Barbie Bridal's! Waarschuwing: dit bericht is vol van toga's van de schattige, met stroken en princessy variëteit bruidslingerie.
Een roze jurk met zwarte accessoires meer Avril Lavigne Punk Rock Princess dan "Ik wil een pony!" Papa's kleine meisje. Gosh! Hou van hoe de kleur van de tule rok gaan geleidelijk van shocking pink tot een blos van de baby roos bruidsschoenen.
Oh, deze foto is zo mooi. Kijk naar de kleuren van de rekwisieten in dit frame! Alles op zijn plaats te geven me een instant suiker stormloop. Pastel blauwe kussens, bleke oranje linten, kleine rozen in haar haar en een tafel vol met roze nagellak en katoen ballen. Niet morsen het op je jurk haaraccesoires bruid!

没有评论:

发表评论