2015年8月6日星期四

Sommige picks van Amerikaanse Jenny Lee

 1
Sommige picks van Amerikaanse Jenny Lee. Heeft u een trend met flitsende haar versieringen laatste tijd merken? Ik heb deze trend op street fashion merkte voor bepaalde tijd en ik denk dat het heeft zijn weg gevonden naar goedkope trouwjurken bruiloft collecties.
 2
 Ik zou nooit overwegen een vogelkooi vizier gezicht sluier voor, maar ik wens het nu, op voorwaarde dat het in combinatie met de juiste jurk. Zou heel schattig op zoek naar een toevallig huwelijk, vooral als je het dragen van een cocktail lengte trouwjurken outlet. Sweet jurken hieronder:
 3

coonek.nl trouwjurken

Feather tovenaars en fancy flapper hoofdtooien in overvloed bij Jenny Lee's bruiloft collectie. De ene op de onderstaande links of andere manier doet me denken aan Audrey Hepburn My Fair Lady, I dunno misschien is het de kanteling van de hoed, de handschoenen en poef-factor, de kant trouwjurk aan de rechterkant is pure jaren 1920 glam.
 4

coonek.nl jaren '20 retro trouwjurken 2015
 5

Voor meer informatie over de jurken, verwijzen wij u naar deze website.

http://www.coonek.nl/

没有评论:

发表评论